سرمایه گذاری در پرتغال

پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه ی اروپا با آب و هوای مطلوب و دلپذیر کشور پرتغال است.

در سال های اخیر کشور پرتغال به دلیل ارائه ی برنامه ای تحت عنوان مجوز طلایی اقامت توجه بسیاری افراد علاقه مند به مهاجرت به اروپا و به ویژه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

گلوبال رجیستر با پرداختن به جزییات سرمایه گذاری در اروپا، شما را از فرصت های کسب و کار در پرتغال برای شرکت های بین المللی و جزییات سرمایه گذاری در این کشور مطلع خواهد کرد.

نکات کلیدی سرمایه گذاری در پرتغال

دولت پرتغال در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد سرمایه گذاران خارجی با روش های مختلف سرمایه گذاری در پرتغال می توانند اقامت پرتغال را اخذ کنند.

این سرمایه گذاران از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و خود حمایتی (تمکن مالی) و یا خرید سهام می توانند در این کشور سرمایه گذاری کرده و نسبت به اخذ اقامت پرتغال اقدام کنند.

گلدن ویزای پرتغال برنامه ی اقامت موقت و قابل تمدید و راه رسیدن به اقامت دائم پرتغال است که از طریق استفاده از فرصت های شغلی در پرتغال می توان به آن دست یافت.

این مقاله نگاهی جامع به روش های سرمایه گذاری در پرتغال و شرایط کسب و کار در پرتغال دارد که با جمع آوری اطلاعات دقیق، کسب اطلاعات از وکلا و مشاوران سرمایه گذاری در پرتغال و بررسی منابع معتبر در زمینه ی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در پرتغال تهیه شده است.

برای رفع هرگونه ابهام یا راهنمایی بیشتر می توانید از متخصصان امور ثبت شرکت و مهاجرت به پرتغال در گلوبال رجیستر کمک بگیرید.

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال

چرا در پرتغال سرمایه گذاری کنیم؟ مزایای زندگی در پرتغال چیست؟

پرتغال کشوری هم مرز با اسپانیاست که قدمت بالایی در حوزه ی اتحادیه ی اروپا دارد. موقعیت جغرافیایی فوق العاده و آب و هوای مطلوب پرتغال می تواند هرکس را برای زندگی در پرتغال وسوسه کند.

اما آیا زندگی در پرتغال از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است؟برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در هر کشور خارجی بایستی معیارهای مهم اقتصادی آن را بررسی کرد.

تولید ناخالص داخلی پرتغال و میزان صادرات این کشور در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و عوامل دیگری مانند کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولیدات نشان دهنده ی اقتصاد قوی و رو به رشد این کشور هستند که توجه سرمایه گذاران را به سوی این کشور جلب کرده است.

مزیت دیگر سرمایه گذاری در پرتغال امکان راه اندازی کسب و کار و تاسیس شرکت در پرتغال با هزینه ای کمتر از سایر کشورهای اروپایی است.

در ادامه به بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال اشاره کرده ایم.

بهترین روش سرمایه گذاری در پرتغال

پیشتر اشاره شد روش های مختلف سرمایه گذاری در پرتغال برای افراد خارجی فراهم شده و سرمایه گذاران توسط دولت پرتغال حمایت می شوند.

بهترین بخش ها برای سرمایه گذاری و کار در پرتغال استارت آپ ها و کسب و کارهای مرتبط با تکنولوژی هستند.

خرید ملک در پرتغال و کارآفرینی و ایجاد شغل نیز از روش های مطمئن و نسبتا آسان برای سرمایه گذاری در این کشور اروپایی محسوب می شوند.

اخذ ویزای پرتغال از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت با توجه به هزینه ها و روند ساده ی آن روش مناسب تری برای سرمایه گذاران خارجی ست و با توجه به رشد اقتصادی مثبت این کشور می تواند برای سرمایه گذاران سودآور و موثر باشد.

نکات مهم راه اندازی شرکت در پرتغال

کشور پرتغال با اراز مالی مثبت و رتبه ی شاخص راه اندازی کسب و کار عالی در جهان، مقصد ایده آلی برای سرمایه گذاران خارجی و علاقه مندان به ثبت شرکت در کشورهای اروپایی است.

از مزایای افتتاح شرکت در پرتغال به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • امکان ثبت شرکت با مالکیت کامل و بدو نیاز به شریک
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • امکان اخذ ویزای کشورهای دیگر
  • امکان درخواست اقامت دائم
  • امکان دریافت پاسپورت پرتغالی پس از ۵ سال فعالیت
  • امکان تجارت با سایر کشورهای اروپایی
  • امکان سفر به کشورهای حوزه ی شینگن

فرصت‌های کسب و کار در پرتغال برای شرکت ‌های بین‌المللی از امکانات فوق العاده ای ست که با ثبت شرکت نصیب شما خواهد شد.

شرکت های بین المللی در پرتغال قادر به انجام فعالیت های گسترده ی تجاری طبق قوانین تجارت در اروپا هستند.

لذا امکان توسعه ی برند شما از این طریق و رسیدن به موفقیت های بین المللی برای شما میسر خواهد بود.

مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

مراحل سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در پرتغال

به منظور تاسیس یک شرکت در پرتغال در ابتدا می بایست متقاضیان طرح و برنامه ی تجاری خود را ارائه دهند.

پس از تایید این طرح از سوی دولت پرتغال، یک ویزای ۴ ماهه برای متقاضی صادر می شود تا با امکان ورود به کشور پرتغال بتواند مراحل ثبت شرکت را انجام دهد.

سرمایه گذاران با ثبت شرکت می توانند کسب و کارهایی از قبیل راه اندازی فروشگاه، رستوران یا سایر بیزینس ها را راه اندازی کنند و نیازی به ارائه ی مدرک خاص تحصیلی و فنی ندارند.

مدت زمان بررسی مدارک و دریافت تاییدیه از سوی مقصد متغیر است، برای اطلاعات در مورد مدت زمان انتظار تا تایید مدارک و پیگیری تاییدیه از خدمات تیم مجرب ما بهره مند شوید و در کوتاهترین زمان مراحل ثبت شرکت را به انجام برسانید.

خانواده ی سرمایه گذاران در صورتیکه در شرکت ثبت شده سمتی برای آن ها در نظر گرفته شود و بیمه و مالیات آن ها پرداخته شود می توانند وارد خاک پرتغال شوند.

پس از اقامت موقت ۵ ساله سرمایه گذاران می توانند برای دریافت پاسپورت پرتغالی و اقامت دائم پرتغال به راحتی اقدام کنند.

در سال گذشته حداقل حقوق پایه در این کشور برابر با ۶۳۵ یورو بوده ۳۴ درصد آن به عنوا مالیات به دولت پرداخت می شده.

برای اطلاع از حداقل سرمایه ی مورد نیاز برای تاسیس شرکت و شرایط حقوق و دستمزد با کارشناسان گلوبال رجیستر تماس حاصل کنید.

ایجاد کسب و کار در پرتغال

در سال های اخیر کشورهای پیشرفته از ایجاد کسب و کارهای نوآورانه و استارت آپ ها حمایت می کنند.

اگر استارت آپ خلاقانه ای طراحی کرده اید یا آماده ی سرمایه گذاری روی یک استارت آپ آینده دار هستید پرتغال مقصد جذابی برای شما خواهد بود و از برنامه ی شما استقبال خواهد کرد.

چقدر سرمایه برای ایجاد کسب و کار در پرتغال نیاز دارید؟ برای راه اندازی کسب و کار در پرتغال باید حداقل چند شغل ایجاد کنید؟

برای یافتن پاسخ این پرسش ها و اطلاع از هزینه ی ثبت یک شرکت در پرتغال از مشاوران گلوبال رجیستر راهنمایی بگیرید و میزان سرمایه ی مورد نیاز برای راه اندازی استارت آپ تان در پرتغال را ارزیابی کنید.

مشاوران ما از صفر تا صد سرمایه گذاری در پرتغال و ثبت شرکت در کنار شما خواهند بود و تمام مراحل تحقیقاتی، حقوقی و اجرایی را برای شما انجام خواهند داد.

روش های مختلف سرمایه گذاری در زیباترین نقطه ی اروپای غربی

روش های مختلف سرمایه گذاری در اروپا

در قسمت های قبل یه بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور پرتغال اشاره کردیم و شرایط هر یک را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم.

در این بخش درباره ی یکی از محبوب ترین روش ها برای سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و اخذ اقامت آن ها یعنی خرید ملک و مستغلات خواهیم پرداخت.

با خرید املا ک و مستغلات به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو افراد متقاضی می توانند قادر به اخذ اقامت دوساله ی قابل تمدید در پرتغال شوند

و پس از گذشت ۵ سال با شرایطی مانند تسلط به زبان پرتغالی درخواست پاسپورت پرتغالی داده و اقامت و تابعیت این کشور حوزه ی اتحادیه ی اروپا را دریافت کنند.

محدودیت مدرک تحصیلی، سن و زبان برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرتغال وجود ندارد و یکی از روش های آسان سرمایه گذاری و اخذ اقامت محسوب می شود.

لازم به ذکر است خوشبختانه در مورد ویزای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک شرط حضور وجود ندارد و مدت زمان کمی از سال های ابتدای اقامت را باید در کشور پرتغال حضور داشته باشید.

سرمایه گذاری در پرتغال از طریق گلدن ویزا، سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی برای افراد خارجی ست که بر اساس آن متقاضی می تواند با ثبت شرکت یا کارآفرینی، کسب و کار خود را در پرتغال به تنهایی و بدون نیاز به شریک محلی راه اندازی کند

و به همراه خانواده ی خود اقامت موقت و پس از ۵ سال اقامت دائم و تابعیت این کشور اروپایی زیبا را دریافت کند و طبق قوانین تجاری اروپا تجارت خود را توسعه داده و جهانی کند.

بهترین شهرهای پرتغال برای سرمایه گذاری شهرهای بزرگ و صنعتی مانند لیسبون و آلگاروه هستند که فرصت های کسب و کار در آن ها با امکانات بهتر و بیشتری فراهم است.

گروه تخصصی گلوبال رجیستر

سرمایه گذاری در کشور پرتغال سرمایه گذاری امن و بدون ریسک سوخت سرمایه است و شرایط پیچیده و دور از دسترسی ندارد،

برای مشاوره در زمینه ی سرمایه گذاری و ثبت شرکت بین المللی در پرتغال با گروه گلوبال رجیستر در تماس باشید و مسیر حرفه ای خود را به ما بسپارید.

آنچه در این مقاله میخوانید

تاریخ انتشار: ۷ام مرداد ۱۴۰۲ / دسته بندی: ثبت شرکت در پرتغال / نویسنده: /

نظرات

مطالب مرتبط

دریافت آخرین مطالب ما

ایمیل خود را وارد کنید و آخرین مطالب ما را دریافت کنید

لطفا قوانین حفظ حریم خصوصی را در این صفحه بخوانید.