فرصت های شغلی در کانادا

مشاغل مورد نیاز در کانادا چه مشاغلی هستند؟ چه کسانی می توانند در کانادا کار کنند و درآمد مشاغل مختلف در کانادا چگونه است؟

کشور کانادا با کسب رتبه ی عالی در لیست کشورهای برتر جهان برای زندگی است که هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت به آن از روش های مختلف اقدام می کنند.

گلوبال رجیستر راهنمای جامع زندگی در کانادا را به همراه تمام جزییاتی که برای کار در کانادا باید بدانید به شما خواهد گفت.

کانادا: فرصت‌های شغلی، رشد درآمد و کیفیت زندگی برتر

در دهه های اخیر کانادا به عنوان یکی از کشورهای دارای استاندارد بالا و مقصدی ایده آل برای علاقه مندان به مهاجرت شناخته می شود و آمار متقاضیان مهاجرت به این کانادا هر سال رو به رشد است.

کیفیت آموزش، ثبات اقتصادی، امنیت و آزادی، کیفیت بهداشت و درمان و سیاست پایدار از دلایل عمده ی قرار گرفتن کانادا در زمره ی کشورهای با استاندارد بالا برای زندگی هستند.
اما اصلی ترین دلیل محبوبیت کانادا به عنوان کشوری با کیفیت زندگی برتر، وجود فرصت های شغلی و درآمد بالا در کاناداست.

هر آنچه درباره ی بازار کار کانادا، قوانین حقوق و دستمزد و اقتصاد کانادا باید بدانید را در گلوبال رجیستر بخوانید.

فرصت های شغلی در کانادا

آمارهای رسمی نشان می دهد معیارهای زندگی مطلوب در کشور کانادا که شامل مسکن، امنیت، خدمات بهداشت و درمان و شغل و در آمد هستند در سطح بالایی قرار دارند.

ثبات اقتصادی کانادا منجر به ایجاد امنیت شغلی و درآمد مناسب برای اقشار مختلف جامعه شده است.

برنامه های مالی و اقتصادی هدفمند تدوین شده توسط دولت با به کارگیری نیروهای ماهر و متخصص و آموزش مهارت به افراد بیکار و جویای کار باعث افزایش رضایت افراد و افزایش حداقل میزان درامد در کانادا شده است.

آمار بیکاری در کانادا کمتر از متوسط آمار بیکاری اعلام شده توسط OECD است و این به معنی وجود فرصت های شغلی و پتانسیل بالای کار در کاناداست.

مشاغل مورد نیاز در کانادا

مشاغل مورد نیاز در کانادا

متقاضیان کار در کانادا می بایست بدانند کار در کانادا تابع یک سیستم رتبه بندی شغلی در این کشور است، مشاغل در کانادا به سطوح مختلف مدیریتی، مشاغل تخصصی نیازمند به مدرک معتبر، مشاغل فنی و مهارتی و مشاغل معمولی و مشاغلی که نیاز به آموزش دارند رتبه بدی می شوند.

طبق سیستم رتبه بندی کانادا، برای داشتن اجازه ی کار در کانادا شغل شما باید در لیست رتبه بندی مشاغل ملی کانادا که تحت عنوان ناک National Occupational Classification شناخته می شود وجود داشته باشد تا فرصت شغلی در کانادا برای شما فراهم شود.

طبق آخرین آمار مشاغل زیر در لیست پردرآمدترین شغل ها در کانادا در سال جاری بوده است:

  1. فناوری IT و برنامه نویسی
  2. مشاغل فنی و حرفه ای
  3. مشاغل تدارکاتی (رانندگی، آشپزی و ..)
  4. حوزه های مختلف مهندسی و صنعتی
  5. پزشکی و پرستاری
  6. حسابداری و امور مالی
  7. آرایشگری

خوشبختانه به دلیل کمبود نیروی متخصص در بسیاری از زمینه ها مانند زمینه های هنری، مدیریتی، مهندسی و تکنولوژی در کانادا امکان رشد شغلی و توسعه یا ارتقای موقعیت شغلی در کانادا برای متخصصان در این حوزه ها فراهم است.

دریافت ویزای کار در کانادا

با تصمیم گیری و بررسی شغل مناسب خود در کانادا باید پرونده ی شما در بازار کار کانادا ثبت شود که برای این کار می بایست مدارک مورد نظرتان را برای کارفرما ارسال کنید و در صورت تایید آن ها با دریافت پیشنهاد کار از طرف کارفرما نسبت به اخذ ویزای کار کانادا اقدام کنید.

در مورد روند درخواست تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز یا مهاجرت از طریق ثبت شرکت می توانید از کارشناسان گلوبال رجیستر راهنمایی های لازم را بگیرید.
توصیه می شود قبل از هر اقدامی از نحوه ی دریافت جاب آفر، تمکن مالی مورد نیاز، میزان دانش زبان انگلیسی و نحوه ی نوشتن رزومه اطلاعات لازم را کسب کنید.

درامد مشاغل مختلف در کانادا

درآمد مشاغل مختلف در کانادا

دغدغه ی مهم افرادی که برای کار به کانادا می روند میزا درامد و حقوق و دستمزد در کانادا است. کانادا کشور پیشرفته و صنعتی ست که از شرایط اقتصادی پایدار و رو توسعه یافته ای برخوردار است.

به طور میانگین درامد ماهانه در این کشور به ازای ۴۰ ساعت کار در هفته بیش از ۹.۵۰۰ دلار کاناداست که مبلغی مطلوب است و نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است.
البته باید در نظر گرفت مبلغ اعلام شده متوسط درامد افراد مختلف است.

برای محاسبه ی حقوق و دستمز در کانادا باید عوامل تاثیرگذار بسیاری را در نظر گرفت. قوانین استان های مختلف کانادا، رتبه بندی و سیستم امتیازبندی مشاغل، تمام وقت بودن یا پاره وقت بودن شغل و عوامل زیاد دیگری در میزان درامد افرار در کانادا اثرگذار هستند.

در ادامه بعضی دیگر از عوامل موثر در میزان حقوق و دستمزد در کانادا را مشاهده کنید:

  • سمت شغلی
  • تحصیلات
  • سابقه ی کاری
  • جنسیت
  • تخصص و مهارت

بدیهی ست درآمد پزشکان و متخصصان، مدیران اجرایی و مهندسان عملیاتی بیشتر از درآمد مشاغل تدارکاتی و نیروهای با مهارت و تحصیلات نسبتا کمتر است.
برای دریافت لیست درآمد مشاغل در کانادا، پردرآمدترین مشاغل در کانادا، بهترین رشته های تحصیلی و کلیه ی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید و جزییات کامل حقوق و دستمزد و درامد مشاغل در کانادا را دریافت کنید.

هزینه های زندگی در کانادا

در مقایسه با کشورهای اروپایی هزینه های زندگی در کانادا کمی متعادل تر است.

البته عوامل متعددی در میزان هزینه های زندگی در کانادا تاثیر دارند، برای مثال سبک زندگی، هزینه های درمان افراد مختلف، شغل و درآمد، نوع مسکن و در نهایت استان و شهر محل زندگی شما در کانادا در میزان هزینه های زندگی شما موثرند.

با این حال با توجه به ثبات اقتصادی کانادا و درآمد مشاغل مختلف در کانادا می توان گفت هزینه های زندگی در این کشور بالا نیست و برای تمام خانواده ها به خوبی قابل مدیریت است.

شرایط کار در کانادا

شرایط کار در کانادا

در نظر گرفتن شرایط کار در کانادا می تواند در تصمیم شما برای انتخاب مسیر شغلی تان در این کشور موثر باشد.

شرایط کار در هر کشوری مزایا و معایب خود را داراست، کانادا جزو معدود کشورهایی ست که می توان گفت مزایای کار در آن از معایبش پیشی می گیرد.

از جمله مزایای کار در کانادا می توان به درآمد بالا و رفاه بیشتر اشاره کرد. مهاجران شاغل در کانادا اغلب شرایط مالی بسیار بهتری نسبت به شرایط کار در کشور خود دارند و سطح رفاه بهتری را تجربه می کنند و امکان پس انداز بخشی از درآمدشان را دارند.

علاوه بر این دولت کانادا با حمایت از خانواده ی افراد شاغل در بخش های گوناگون رفاه و امنیت آن ها را تضمین کرده و کیفیت مطلوبی برای زندگی به ارمغان می آورد.

امکان اخذ اقامت موقت و دائم برای شما به همراه خانواده تان با کار در کانادا از دیگر مزایای کار کردن در این کشور است.

تجربه ی زندگی در کانادا برای ایرایان همواره تجربه ای رضایت بخش و ایده آل بوده و در مقایسه با سطح کیفی زندگی در ایران و عدم ثبات اقتصادی و عوامل موثر در هزینه ها، کیفیت زندگی در کانادا در سطح بهتر و رضایت بخش تری قرار دارد.

مزایای کار در کانادا و کیفیت زندگی در این کشور مورد توجه علاقه مندان به مهاجرت قرار گرفته و باعث شده سالانه عده ی زیادی از مردم برای مهاجرت به کانادا از ثبت شرکت، تحصیل، سرمایه گذاری و کار اقدام کنند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق کار یا روش های مختلف دیگر می توانند رزومه و اطلاعات خود را در اختیار گلوبال رجیستر قرار داده و از دانش و تجربه ی تیم با انگیزه ی این مجموعه برای انجام مراحل مهاجرت به کانادا بهره ببرند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت در کانادا

 

فرصتی ارزشمند برای رفاه بیشتر

فرصتی ارزشمند برای رفاه بیشتر

کشور کانادا به دنبال جذب نیروهای متخصص و کارآمدی ست که در حوزه های شغلی و حرفه ای مختلف از آن ها استفاده کند و فرصت های شغلی متعددی در کانادا برای این افراد وجود دارد.

در حال حاضر روش های مهاجرتی بسیاری برای اخذ اقامت کانادا تعریف شده که یکی از مطمئن ترین و ساده ترین آن ها مهاجرت از طریق کار است.

برای بررسی شرایط خود و دریافت راهنمایی های لازم برای کار در کانادا کافی ست با مشورت با وکلای مهاجرتی و کارشناسان مجرب گروه گلوبال رجیستر درخواست خود را مطرح کنید تا با ارزیابی شرایط شما و بهترین مشاغل در کانادا را متناسب با وضعیت شما پیشنهاد دهند.

استان های مختلف کانادا فرصت های شغلی متفاوتی دارند و برای پیدا کردن دسته بندی مناسب مهارت های شما نیاز به تحلیل و بررسی مدرک تحصیلی، مدرک فنی و سایر مهارت ها و تخصص های شماست.

مشاوران ما صفر تا صد امور لازم برای کار در کانادا را برای شما انجام داده و تا پایان کار در کنار شما خواهد بود.

تاریخ انتشار: ۵ام مرداد ۱۴۰۲ / دسته بندی: ثبت شرکت در کانادا / نویسنده: /

نظرات

مطالب مرتبط

دریافت آخرین مطالب ما

ایمیل خود را وارد کنید و آخرین مطالب ما را دریافت کنید

لطفا قوانین حفظ حریم خصوصی را در این صفحه بخوانید.