جاذبه های کانادا

کانادا دومین کشور پهناور جهان است که دارای طبیعتی فوق العاده زیبا و جاذبه های گردشگری فوق العاده ای است. جاذبه های کانادا بسیار متنوع است مانند ساحل های بکر و آرامش بخش، شهرهای شلوغ و سرزنده و طبیعتی بی نظیر.
شاید تا کنون نام جاذبه های کانادا زیاد به گوشتان خورده باشد ولی اطلاعات دقیقی از آن ها نداشته باشید، ما در این مقاله قصد داریم جالب ترین جاذبه های کانادا را به شما معرفی کنیم. پس تاپایان مطالب ما را همراهی کنید.

مهاجرت و اقامت در کانادا

کانادا کشوری مهاجرپذیر است که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا به آن مهاجرت می کنند و اقامت دائم یا موقت آنرا بدست می آورند. راه های مهاجرتی به این کشور بسیار زیاد بوده و می توانید از طریق: مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، بورس تحصیلی و غیره اقامتش را اخذ کنید.

وجود کالج های معتبر در کانادا و نیاز بالای ان به نیروی کار سبب شده تا مهاجرت کاری و تحصیلی جز پردرخواست ترین روش های مهاجرت و اقامت در کانادا باشد.

جاذبه های سرمایه گذاری در کانادا

اقتصاد کانادا جز پیشرفته ترین و قوی ترین اقتصادهای دنیا است. با مروری بر اطلاعات بدست آمده از بانک جهانی در سال ۲۰۲۰ می توانیم دریابیم که کانادا با دارا بودن تولید ناخالص داخلی سالانه، ۱.۶۴ تریلیون دلار به رتبه نهم اقتصادی از نظر تولید ناخالص در جهان رسیده است.

در نتیجه سرمایه گذاری در کشور کانادا بسیار سودمند خواهد بود. پیشنهاد ما به شما گرفتن مشاوره از گروه گلوبال رجیستر است که راهنمایی های لازم را جهت ثبت شرکت در کانادا به شما می دهند.

سرمایه گذاری در کانادا

زیباترین جاذبه های کانادا

کانادا دومین کشور پهناور جهان است که دارای طبیعتی فوق العاده زیبا و جاذبه های گردشگری فوق العاده ای است. جاذبه های کانادا بسیار متنوع است مانند ساحل های بکر و آرامش بخش، شهرهای شلوغ و سرزنده و طبیعتی بی نظیر.
شاید تا کنون نام جاذبه های کانادا زیاد به گوشتان خورده باشد ولی اطلاعات دقیقی از آن ها نداشته باشید، ما در این مقاله قصد داریم جالب ترین جاذبه های کانادا را به شما معرفی کنیم. پس تاپایان مطالب ما را همراهی کنید.

  • کوه های راکی

کوه های واقع شده در کانادا بسیار حیرت انگیز و زیبا هستند. کوه های راکی از جمله جاذبه های کانادا است که پارک ملی بنف هم در آن واقع شده است. این پارک ملی سالانه توریست های زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب می کند. آب فیروزه ای رنگ دریاچه لوئیز، مورین و کمان، یخچال ها و قله های زیبای کوه راکی از جمله جاذبه های این پارک محسوب می شود.

  • پیست های اسکی

اگر به ورزش اسکی علاقه مندید، پیست اسکی ویسلر را فراموش نکنید. این پیست که در اطراف ونکوور واقع شده است سالانه افراد زیادی از کانادا و دیگر نقاط جهان از آن بازدید می کنند. پیست اسکی جز قطب های قوی جاذبه های کانادا بشمار می رود که می توانید از تفریحات زیر در آن جا استفاده کنید:

دوچرخه سواری در کوهستان، گلف، اقامت در هتل های فوق العاده، رفتن به رستوران های متنوع و سایر تفریحات در فضاهای مملو از برف.

پیست های اسکی کانادا
  • شهر کبک

این شهر دارای یک بخش قدیمی است که جز جاذبه های کانادا است. قسمت باستانی شهر کبک در لیست میراث هانی کشور کانادا ثبت شده و دارای مکان های تاریخی بکر، موزه های مختلف، رستوران های دلنشین و مغازه های خاص است. بخشی از شهر در کنار رودخانه سنت لورنس قرار گرفته است که این شهر را زیباتر می سازد.

  • جزیره ونکوور

جزیره ونکوور برای علاقه مندان به طبیعت بهترین گزینه است و باعث می شود تا تجربه ای بی نظیر را در این جزیره ثبت کنید. برای رفتن به جزیره می توانید از کشتی استفاده کنید که مسافتی حدودا دو ساعت را می پیماید. از جمله جاذبه های کانادا در این ونکوور می توان به درختانی با قدمت ۱۰ قرن، ساحل های آرامش بخش، پارک های ملی محافظت شده، تجربه پیاده روی در جنگلی سبز، موج سواری و اقامت در کنار اقیانوس بزرگ آرام اشاره کرد. بخش شرقی جزیره بسیار دیدنی است که پیشنهاد می شود حتما از آن بازدید کنید.

  • دره گل آلود ساسکاچوان

اگر شما هم از کشف راز های طبیعت لذت می برید از دره گل آلود ساسکاچوان بازدید کنید. این دره در زمان های دور پناهگاهی برای راهزنان بوده. وجود دره های ماسه سنگی، صخره های اعجاب انگیز و وسعت زیادی از کاکتوس ها باعث شده تا این دره جز جاذبه های کانادا بشمار رود.

وارد شد به این دره شبیه به یک فیلم اکشن و راز آلود است. گل آلود شدن نتیجه ذوب شدن یخچال های قدیمی است که مخفی گاهی برای راهزنان در قرن های ۱۹ و ۲۰ میلادی بوده است.

  • آبشار نیاگارا

تصاویر و نام این آبشار زیبا به گوش اکثریت ما خورده است. آبشار نیاگارا جز جاذبه های کانادا است که در حوالی شهر تورنتو قرار دارد.

آبشار نیاگارا در واقع از ۳ آبشار تشکیل شده است و مرز میان آمریکا و کاناداست. در اطراف آبشار مراکز تفریحی زیادی قرار دارد که بازدیدکنندگان می توانند از آن ها بهره ببرند. زیبایی آبشار نیاگارا از سمت کانادا دوچندان است، شما می توانید با کرایه کردن تور قایق سواری از این زیبایی بی بهره نمانید.

آبشار نیاگارا
  • بندر ویکتوریا

بندر ویکتوریا یک جاذبه گردشگری بی نظیر در کانادا محسوب می شود که بهترین امکانات رفاهی و اقامتی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

شما پس از رفتن به این بندر می توانید از مراکز خرید بزرگ، رستوران های فوق العاده و هتل تاریخی شهر بازدید فرمایید. بندر ویکتوریا هر سال تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا را بخود جذب می کند که تعداد این گردشگران در فصل گرم بیشتر خواهد بود.

  • خلیج فاندی

جزیره فاندی جز نقاط اعجاب انگیزی است که در کانادا قرار دارد. این جزیره بدلیل جزر و مد های فوق العاده اش بسیار مشهور است. جزر و مدهای این خلیج بسیار متنوع بوده و در برخی موراد به بزرگی ۱۹ متر نیز می رسد. جزیره فاندی در نیوبرانزونیک کانادا قرار گرفته است که برای رسیدن به آن جا باید از قطار استفاده کنید.

خلیج فاندی
  • جشنواره های متنوع کانادایی

جاذبه های کانادا تنها به مکان های تاریخی و طبیعت های بکر ختم نمی شود، فستیوال های سالانه ای که در کانادا برگزار می شود جز جاذبه های کانادا محسوب می شود.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو، موسیقی محلی ادمونتون، کارناوال زمستانی کبک، جشن نور ونکوور، جشنواره بین المللی رنگ های سلتیک در نوا و … باعث شده که افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند.

در این بخش سعی کردیم تعدادی از جادبه های کانادا که ممکن است برایتان لذت بخش باشد را بیان کردیم. اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید، از گزینه کانادا غافل نشوید زیرا می توانید تجربه ای بی نظیر را در این کشور ثبت کنید.

تاریخ انتشار: ۱۶ام اسفند ۱۴۰۰ / دسته بندی: ثبت شرکت در کانادا / نویسنده: /

نظرات

مطالب مرتبط

دریافت آخرین مطالب ما

ایمیل خود را وارد کنید و آخرین مطالب ما را دریافت کنید

لطفا قوانین حفظ حریم خصوصی را در این صفحه بخوانید.