سرمایه گذاران بسیاری به دنبال یافتن شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف هستند تا بستری بین المللی و رو به رشد برای گسترش سرمایه و تجارت خود داشته باشند.

با مطالعه ی این مقاله به عنوان راهنمای کامل سرمایه گذاری در ارمنستان نمایی جامع از چگونگی سرمایه گذاری در کشور ارمنستان و جنبه های مختلف سرمایه گذاری در این کشور به دست خواهید آورد.

شناخت فرصت های سرمایه گذاری در ارمنستان

شناخت فرصت های سرمایه گذاری در ارمنستان

پایداری شرایط مختلف یک کشور اولین عامل برای موفقیت در کسب و کار در آن کشور است. ارمنستان در طی دهه های اخیر شرایط مطلوب و قابل قبولی برای سرمایه گذاری فراهم کرده و درصد موفقیت سرمایه گذاری در آن به خصوص برای ایرانیان بسیار بالاست.

به همین دلیل ایرانیان زیادی در سال های اخیر به سرمایه گذاری در ارمنستان روی آورده اند و این کار را از روش های مختلفی انجام می دهند، بعضی افراد و شرکت ها با خرید سهام در این کشور سرمایه گذاری می کنند و بعضی روش های دیگر را انتخاب می کنند.
از طرفی کشور ارمنستان اشتیاق زیادی به همکاری اقتصادی با کشورهای خارجی داشته و از سرمایه گذاران خارجی با آغوش باز استقبال می کند.

به این ترتیب می توان گفت ارمنستان گزینه ی ایده آلی برای سرمایه گذاری و مقصدی منحصر به فرد برای کسب و کار فراد خارجی محسوب می شود.

روش های سرمایه گذاری در ارمنستان

روش های سرمایه گذاری در ارمنستان

در کشور ارمنستان شرکت های بین المللی بسیاری تاسیس شده و مشغول به فعالیت هستند. ثبت شرکت در ارمنستان یکی از ایمن ترین و کم دردسرترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است که از طریق آن می توان کسب و کار راه اتدازی کرد و کسب درآمد کرد.

برای تاسیس شرکت در ارمنستان و یا خرید سهام در شرکت نیازی به تابعیت ارمنی ندارید و خبر خوب اینکه این کار نیازی به سرمایه ی هنگفت و نجومی نیز ندارد.
برخی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری و ایجاد شغل در ارمنستان به شرح زیر است:

  •  تاسیس شرکت تحت مالکیت خارجی
  •  خرید سهام شرکت های موجود در ارمنستان
  •  تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک در ارمنستان
  •  تاسیس شعبه یا دفتر نمایندگی در ارمنستان
  •  سرمایه گذاری در بخش کشاورزی
  •  انجام فعالیت های ساخت و ساز در ارمنستان
  •  سرمایه گذاری در ارمنستان با خرید ملک
  •  سرمایه گذاری در زمینه ی تکنولوژی های روز دنیا
  •  توسعه و یا همکاری در بهره برداری از منابع طبیعی

یکی از تخصص های گروه گلوبال رجیستر ارائه ی خدمات ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور است که در مدت زمان کوتاه توسط متخصصان این موسسه برای متقاضیان انجام می شود.

سرمایه گذاران خارجی بسیاری امنیت سرمایه گذاری، آزادی و اوضاع اقتصادی رو به رشد ارمنستان را تحسین می کنند و سرمایه گذاری در این کشور را تصمیم هوشمندانه ای در مسیر رسیدن به اهداف والای شغلی خود می دانند.
گفتنی ست پروژه های سرمایه گذاری خارجی در کشور ارمنستان با امتیازات مالیاتی و برنامه های تشویقی دولت حمایت می شوند.

هزینه ی ثبت شرکت در کشور ارمنستان

هزینه ثبت شرکت در ارمنستان

برای سرمایه گذاری از طریق روش هایی غیر از ثبت شرکت می بایست مراحل نسبتا طولانی اخذ مجوزهای متعدد را طی کرده و هزینه هایی پرداخت شود.

مراحلی نظیر درخواست شهروندی، درخواست صدور کارت شناسایی و غیره. این مراحل برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در ارمنستان باید انجام شوند. اما خوشبختانه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور مراحل به مراتب ساده تر و کم هزینه تری دارد و مشمول هزینه های متعدد نمی باشد.
هزینه های ثبت شرکت در این کشور عبارتند از هزینه های دولتی، هزینه های حقوقی، هزینه ی ترجمه ی مدارک مورد نیاز و هزینه های ارسال مدارک شامل هزینه های پست و تمبرهای شرکتی می باشند.

برای اطلاع از حداقل سرمایه ی مورد نیاز برای ثبت شرکت در ارمنستان با مشاوران گلوبال رجیستر تماس بگیرید و از جزییات هزینه های آن و پرداخت مالیات سالانه مطلع شوید.

مشاوران ما صادقانه و با پیگیری های به موقع شما را در مسیر اهدافتان همراهی خواهند کرد.
به یاد داشته باشید عوامل متعددی در تعیین هزینه های ثبت شرکت تاثیر دارند. بنابراین بسته به نوع شرکت مورد نظر یا میزان سرمایه ی اولیه و برخی عوامل دیگر هزینه ی ثبت شرکت متفاوت خواهد بود.
اولین قدم هوشمندانه در مسیر سرمایه گذاری خارجی مشورت و تحقیق و بررسی شرایط کشور مقصد است. وکلای مهاجرتی و متخصصان سرمایه گذاری خارجی گلوبال رجیستر قادر به ارائه ی تمام جزییات مربوط به امور سرمایه گذاری خارجی و ثبت شرکت و پاسخ به ابهامات شما در این زمینه هستنند.

حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در ارمنستان

حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در ارمنستان

خوشبختانه به طور کلی سرمایه گذاری در ارمنستان به شکلی ست که افراد با مبالغ اندک و دلخواه قادر به راه اندازی کسب و کارهای مورد نظر خود بوده و به ای شیوه شروع یک سرمایه گذاری سودآور را در ارمنستان رقم بزنند.

با این حال نمی توان رقم مشخصی به عنوان حداقل مبلغ سرمایه گذاری تعیین کرد. بسته به نوع سرمایه گذاری در بخش های مختلف مانند توریسم و گردشگری، کشاورزی، منابط طبیعی و یا خرید ملک و ثبت شرکت مبلغ سرمایه گذاری متفاوت خواهد بود.

اما می توا گفت یکی از مطمئن تری و کم هزینه ترین روش ها برای سرمایه گذاری در این کشور سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است.
برای مشاوره ی بیشتر و دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه توصیه می شود سوالات خود را با کارشمناسان ما در میان بگذارید.

مزایای سرمایه گذاری در ارمنستان

مزایای سرمایه گذاری در ارمنستان

کشورهای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی دعوت به عمل آورده و استقبال می کنند، اما تعداد خیلی کمی از آن ها شرایط مطلوب و منعطفی به افراد خارجی برای سرمایه گذاری ارائه می دهند.

ارمنستان به دلیل پتانسیل بالای سرمایه گذاری و البته ارائه ی خدمات سودمند قابل توجه به سرمایه گذاران خارجی در فهرست بهترین کشورها برای سرمایه گذاری قرار دارد.
استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور و ریسک کم انجام فعالیت های مختلف و ایجاد شغل در آن از ویژگی های منحصر به فردی ست که کمتر کشوری از آن برخوردار است.

میزان رشد تولید ناخالص داخلی در ارمنستان، مالیت در ارمنستان، نرخ بیکاری و بسیاری عوامل دیگر توجه سرمایه گذاران زیادی را در دهه ی اخیر به سمت ای کشور جلب کرده است.
از مزایای متعدد سرمایه گذاری در کشور ارمنستان می توان به موارد دیگری هم اشاره کرد:

  • ثبات سیاسی
  • تورم کنترل شده
  • دریافت مالیات کم
  • قوانین سرمایه گذاری و اقامتی انعطاف پذیر
  • شرایط اقتصادی و جغرافیایی مساعد
  • حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری
  • امنیت و آرامش
  • امکان سرمایه گذاری با مبالغ اندک
  • تنوع روش های سرمایه گذاری

بهترین شهرهای ارمنستان برای سرمایه گذاری

پیشتر گفته شد کشور ارمنستان کشوری امن و آرام و رو به رشد است و فرصت پیشرفت و کسب درآمد در آن برای افراد خارجی فراهم است.

اگر قصد سرمایه گذاری در کشور ارمنستان را دارید بهتر است با کمی تحقیق مناطق مناسب برای حوزه ی سرمایه گذاری خود را شناسایی کنید و کسب و کار خود را در بهترین بستر ممکن رونق دهید.
به عنوان مثال ایروان شهری با موقعیت های ایده آل تجاری و فعالیت شرکت های مختلف است و برای ثبت شرکت گزینه ی وسوسه کننده ای به حساب می آید یا شهر گیومری با معماری شگفت انگیزش مقصد فوق العاده ای برای افرادی ست که قصد دارند در زمینه های ساخت و ساز سرمایه گذاری کنند.

اخذ اقامت ارمنستان از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ارمنستان از طریق سرمایه گذاری

اگر برنامه ریزی برای مهاجرت به یکی از کشورهای نزدیک به ایران در لیست اهداف شماست، ارمنستان مقصد ایده آل و به دور از حواشی سیاسی و فرهنگی ست. یکی از روش های آسان و متداول برای مهاجرت به ارمنستان، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

تاسیس شرکت در ارمنستان و یا سرمایه گذاری به روش های رایج دیگر در این کشور می تواند شما و خانواده تان را واجد شرایط دریافت اقامت ارمنستان و حتی تابعیت ارمنستان کند.
قوانین کشور ارمنستان اجازه ی مستقیم درخواست اقامت از نخست وزیر این کشور را از سوی سرمایه گذاران خارجی ممکن کرده است.

چشم انداز سرمایه گذاری در ارمنستان

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تعداد متقاضیان برای سرمایه گذاری در ارمنستان روز به روز بیشتر می شود و افراد به دنبال فضای امنی برای سرمایه گذاری و حفظ دارایی خود هستند.

به منظور تضمین موفقیت در امور سرمایه گذاری، افتتاح حساب بانکی در ارمنستان و شروع فعالیت های اقتصادی در این کشور با تیم حرفه ای گلوبال رجیستر در ارتباط باشید و از صفر تا صد امور سرمایه گذاری بین المللی خود را به ما بسپارید.

به خاطر داشته باشید پتانسیل سرمایه گذاری در ارمنستان را دست کم نگیرید و با شناخت یک فرصت سرمایه گذاری خوب در کشور ارمنستان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید

آنچه در این مقاله میخوانید

تاریخ انتشار: ۱ام مرداد ۱۴۰۲ / دسته بندی: ثبت شرکت در ارمنستان / نویسنده: /

نظرات

مطالب مرتبط

دریافت آخرین مطالب ما

ایمیل خود را وارد کنید و آخرین مطالب ما را دریافت کنید

لطفا قوانین حفظ حریم خصوصی را در این صفحه بخوانید.